Известие

Collapse
No announcement yet.

Лампите на датчика за горивото не работят

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лампите на датчика за горивото не работят

    Привет,
    лампите на датчика за горивото не работят. Тествах ги - крушките са здрави но не светят. Предполагам, че не са на отделен бушон, прегледах основните заподозрени но бяха здрави. Датчика си работи, показва коректно и лампата за резервата свети. Проблема е само в това, че подсветката я няма.
    Идеи?
    Last edited by slaf4u; d.m.y г., 22:14.
    Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

  • #2
    Нещо не разбрах добре.
    Не работи подсветката на индикатора за гориво?
    Другите два уреда светят ли?
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Да, другите два светят нормално. Единствено подсветката на индикатора за гориво не работи. Като отворих таблото, го видях, че е на отделна платка но нямах в мен мултицет да меря пиновете на буксата, която стига да таблото с трите инструмента.

      sent from smartphone
      Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

      Comment


      • #4
        Трите уреда са на обща шина за подсветка. Щом другите уреди светят, значи има захранване. Смени крушките и на трите уреда (4 броя).
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Не помогна. Сложих светещите крушки на часовника и температурния датчик на датчика за гориво и пак не светеха. Тези от датчика за горивото светиха на когато ги преместих на другите датчици. Какво имаш предвид "една шина"? Датчика на горивото е на отделна платка.

          sent from smartphone
          Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

          Comment


          • #6
            "На една шина" означава, че и трите осветления на уредите от централната конзола са свързани в паралел и се управляват от един и същи регулатор по шаси.

            Това означава, че крушките от индикатора за гориво трябва да са свързани паралелно с тези на останалите 2 уреда.

            Като е ясно това, може да се премери и установи, къде е прекъснатата верига.

            Като начало махни крушките, дай контакт и премери дали на единият им извод има +12V.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Всъщност според схемата от E-learn трите осветления са на един регулатор но на различни негови изходи и само +12V е общ. Това означава, че регулаторът вероятно е 3 - канален и е проблемен единият канал.

              Накратко - направи следното:

              1 - свали крушките.
              2 - дай на контакт и премери на кой от двата извода на дадена крушка има +12V.
              3 - проследи другият извод, къде отива (вероятно отива на извод на транзистор).

              Направи една снимка на платката от която да личи, къде отива въпросният извод на крушката.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Може да е глупаво,но погледни като завиеш фасунгата дали пъпките контактуват с двете писти? Ако трябва поразтегни малко крачетата. Огледай и пистите дали не са протеити?


                -----------
                Пай сеее ...
                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                  Може да е глупаво,но погледни като завиеш фасунгата дали пъпките контактуват с двете писти? Ако трябва поразтегни малко крачетата. Огледай и пистите дали не са протеити?


                  -----------
                  Пай сеее ...
                  Ама хич не е глупаво, напротив

                  Comment

                  Working...
                  X